سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور
سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور

قالیشویی در درکه | قالیشویی زیبا نزدیک درکه

قالیشویی در درکه
قالیشویی درکه از زیباترین قالیشویی‌های تهران است. فرش ایرانی با شهرت جهانی جزءِ جدانشدنی و زینت بخش خانه‌های ما بوده است و با طرح‌های چشم نواز و آرامش بخش جایگاه ثابتی در منازل ایرانیان دارد که احتیاج به مراقبت و نگهداری خاص خود را دارد.قالیشویی درکه با سال‌ها سابقه و تجربه موفق آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در تمامی نقاط تهران می باشد. روش‌های شست و شو در اعلا شویی و شست و شوی معمولی کمی تفاوت دارد و در هر دو از مواد درجه یک گیاهی برای شست و شو استفاده می‌شود تا به رنگ محصولات آسیبی وارد نشود. کیفیت در ارائه خدمات اولین هدف ما میباشد.شست و شوی فرش‌ها اگر طبق اصول اصلی خود انجام نشود باعث خرابی و از بین رفت بافت فرش خواهد شد. برای جلوگیری از این قبیل مشکلات و حوادث برای فرش خود شما نیاز به یک قالیشویی با تجربه و مورد اعتماد دارید. امروزه با افزایش خانوارها در سطح شهر نیاز به قالیشویی نیز هر روز بیشتر و بیشتر می شود و در این بین شرکتهایی راه اندازی می شوند تا خدمات شست و شو انواع فرش، مبل، موکت و … را ارائه می دهند.
شماره های تماس ما:

۲۲۰۵۰۲۶۶
۸۸۶۸۴۵۶۳
۴۴۳۰۸۰۵۰
۴۴۰۰۲۹۰۱
۶۶۵۵۷۳۲۳
۶۶۵۹۷۳۴۶
۷۷۹۴۹۰۸۵

قالیشویی در درکه | کارخانه قالیشویی زیبا یکی از با سابقه ترین و بهترین قالیشویی های سطح تهران می باشد،این کارخانه قالیشویی در درکه هم دارای شعبه ممتاز است،کادر داخلی این قالیشویی از افراد مجرب و متخصص تشکیل شده است که همواره در تلاش برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان هستند.

قالیشویی زیبا شعبه درکه برای شستوشوی تمام فرش ها و قالی ها مواد مناسب را دارا است و با آخرین تکنولوژی های روز صنعت قالیشویی اطمینان خاطر را برای حفظ سلامت فرش های مشتریان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.