سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور
سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی در عظیمیه | قالیشویی بانو کرج بهترین، معتبر ترین و نزدیک ترین قالیشویی در عظیمیه کرج، سرویس دهی منظم و خوب به محله و خیابان های عظیمیه کرج در ۲۴ ساعت. با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت قالیشویی استان البرز. مجهز به جدیدترین ماشین آلات شستشوی فرش، گرمخانه های گازی کشویی برای جلوگیری از شکستگی فرش در گرم خانه های قدیمی. آبگیر های لوله ای برای جذب هرچه بهتر آب فرش پس از شستشو و جلوگیری از شکسته شدن فرش.

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی بانو کرج شعبه عظیمیه کرج مجری و متخصص کلیه خدمات قالیشویی در عظیمیه از جمله: شستشوی تخصصی و اعلاء شویی و شور شویی انواع فرشهای دستبافت پشمی، ابریشم، گل ابریشم، ابریشم چله و گل برجسته. کلیه خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خشکشویی انواع موکت های معمولی، پالاز و پرز دار. متخصص در کلیه خدمات تعمیرات فرش از جمله، رفوگری تخصصی، دار کشی، رفع سوختگی، لکه برداری، شیرازه دوزی، چرم دوزی، پرداخت، رفع سوختگی و .. با استفاده از استادکاران با تجربه و همراه با رزومه ای قوی در صنعت فرش دستبافت کشور می باشد. قالیشویی بانو کرج شعبه عظیمیه این اطمینان را به شما مشتری عزیز می دهد که فرشهای شما مانند روز اول پاکیزه خواهد شد.

شماره های تماس:

شماره تماس پنج رقمی ویژه عظیمیه کرج: ۳۴۱۱۸

قالیشویی بانو گوهردشت

قالیشویی بانو شعبه گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت | شرکت قالیشویی بانو با استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده معتبرترین، بهترین، و خوب ترین قالیشویی در گوهردشت کرج؛ آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی تخصصی فرشهای دستبافت، شستشوی تخصصی و اعلاء شویی فرشهای ماشینی. خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی انواع مبلمان، خشکشویی انواع خوشخواب، خشکشویی انواع موکت در محل و کلیه خدمات و تعمیرات فرش از جمله: رفوگری، رفع سوختگی، دارکشی، رنگبرداری، شیرازه دوزی، چرم دوزی و ... می باشد.

قالیشویی در گوهرشدت

شماره تماس پنج رقمی ویژه سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹


قالیشویی ماژیک شعبه درکه

قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه | قالیشویی ماژیک شعبه درکه آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان، تعمیرات و باز سازی انواع فرش های دستبافت زیر نظر استادان با تجربه و ترمیم کاران فرش دستبافت. سرویس دهی فوری در کمتر از یک ساعت به محله درکه، خودرو ها ی ویژه و مستقر در محله درکه برای ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز.

قالیشویی ماژیک در اقدامی هدفمند شروع به ارائه خدمات و سرویس های به صورت محله ای و منطقه ای کرده است. اتخاذ این تصمیم نیاز به زیر ساختهای متفاوتی بوده است. ماشین آلات بیشتر، سرویس کاران بیشتر و ... شرکت قالیشویی ماژیک در این راستا اقدام به تاسیس شعبه های قالیشویی در سراسر تهران کرده است. در این مقاله شما اطلاعات مربوط به شعبه درکه تهران را مشاهده می کنید و مشتریان عزیز ساکن در محله درکه تهران می توانند با شماره های زیر خدمات ما را مشاهده کرده و ثبت سفارش کنند.


راز قدمت ۶۶ ساله قالیشویی ماژیک جلب رضایت مشتری و حفظ کیفیت بوده است

برای تماس با شعبه درکه با شماره های دفتر و مرکزی تماس بگیرید.

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ - ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ - ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت - قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران - فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

قالیشویی در جهانشهر کرج

قالیشویی بانو کرج شعبه جهانشهر کرج

قالیشویی در جهانشهر | شرکت قالیشویی بانو شعبه جهان شهر با سرویس دهی خوب و منظم بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در جهانشهر به شما مشتری عزیز می باشد. کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان و خوشخواب، تعمیرات تخصصی و ترمیم انواع فرشهای دستبافت و ماشینی و ... در جهانشهر کرج زیر نظر استادان و متخصصان با تجربه صنعت فرش.

 قالیشویی خوب در جهاشنهر

مشتری قالیشویی بانو کرج شوید و تفاوت را به وضوح احساس کنید

قالیشویی در جهانشهر

جهانشهر یکی از محله های خوش آب و هوای کرج می باشد به دلیل وجود باغ ها و پارک های بزرگ از جمله باغ فاتح و وجود دسترسی های فراوان به دانشگاه ها، بیمارستان و وجود انواع فروشگاه ها مواد غذایی و پوشاک و ... محله ای با امکانت و مورد پسند برای سکونت می باشد. با این وجود جهانشهر دارای خانوار های زیادی برای سکونت می باشد. با وجود محله های مسکونی در هرکجای شهر کرج نیازها به یک شرکت خدمات هر روز بیشتر و بیشتر می شود. شرکت قالیشویی بانو شعبه جهانشهر کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، خدمات خشکشویی و تعمیرات فرش در جهانشهر کرج می باشد.

قالیشویی در مجیدیه

قالیشویی و بل شویی ماژیک شعبه مجیدیه تهران

قالیشویی در مجیدیه | قالیشویی ماژیک با بیش از ۶۶ سال سابقه قدیمی ترین، بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در مجیدیه، سرویس دهی خوب و منظم به مجیدیه و محله و محدوده های اطراف مجیدیه. انجام کلیه خدمات قالیشویی در مجیدیه و حومه. کلیه خدمات خشکشویی انواع مبل چرمی، میکروفیبر، پارچه های ایرانی و خارجی در محل. خشکشویی انواع خوشخواب در محل بدون آب ریزی. کلیه خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرشهای دستبافت زیر نظر اساتید باتجربه و کاردان در صنعت فرشهای دستبافت.

قالیشویی ماژیک شعبه مجیدیه تهران

قالیشویی در مجیدیه

قالیشویی ماژیک آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در مجیدیه شمالی و جنوبی می باشد. بدلیل وجود بزگراه همت و صیاد در محله مجیدیه بیشتر کوچه های مجیدیه به بن بست ختم می شود و این موضوع سرویس رسانی به همشهریان این محله را سخت کرده است. اما شرکت قالیشویی ماژیک با تعهد کاری خود این اطمینان را به همشهریان عزیز مجیدیه می دهد که سرویس دهی به محله مجیدیه و حومه مجیدیه به طور کاملاً منظم انجام خواهد شد.