سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور
سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور

معرفی بهترین قالیشویی در کرج

قالیشویی

قالیشویی بانو کرج با بیش از 50 سال سابقه در صنعت قالیشویی در کرج به عنوان بهترین و معتبر ترین قالیشویی در شهر کرج و حومه فعالیت می کند. از مهمترین خدمات شرکت قالیشویی بانو کرج می توان به قالیشویی: شستشوی انواع فرشهای ماشین و دستبات؛ مبل شویی: خشکشویی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی با مواد درجه یک در کرج و حومه کرج؛ ترمیم و بازسازی: کلیه خدمات رفوگری، شیرازه دوزی، پرداخت، خدمات تکمیلی و آرایشی انواع فرش و .... اشاره نمود.


قالیشویی کرج

شرکت قالیشویی بانو فعالیت خود را در استان البرز بویژه در شهر کرج آغاز نموده و این افتخار را داشته است که به کلیه محله و منطقه های استان البرز و شهر کرج در سریعترین زمان ممکن خدمات رسانی کند. قالیشویی بانو کرج با استفاده از دفعاتر و شعبات فعال خود در سراسر محله های کرج سرویس دهی به مشتریان عزیز را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد.

انجام کلیه خدمات شستشوی انواع فرشهای ماشین و دستبافت توسط کارمندان و نیرو کار متعهد و مجرب با استفاده از ماشین آلات با آخرین تکنولوژی روز دنیا نهایت پاکیزگی و کیفت را در شستشوی فرش دوست داشتنی شما دارد.


تماس با قالیشویی بانو کرج

برای ارتباط با قالیشویی بانو کرج شما می توانید به آدرس وبسایت این شرکت به نشانی: banoocc.com مراجعه کرده و همچنی با استفاده از شماره تماس پنج رقمی ویژه سراسر استان البرز به شماره: 34188-026 تماس گرفته و سفارش خود را به سادگی هرچه تمامتر ثبت کنید.