سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور
سایت تبلیغات قالیشویی

سایت تبلیغات قالیشویی

بهترین و بزرگترین سایت تبلیغاتی قالیشویی در کشور

قالیشویی خوشنام شعبه مهرشهر


قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر | قالیشویی خوشنام کرج با چندین سال سابقه درخشان در این زمینه مورد اعتماد مشتریان خود بوده و یکی از بهترین قالیشویی های سطح کرج می باشد،این قالیشویی در مهرشهر کرج هم دارای شعبه ای مجهز به آخرین تکنولوژی های لازم،افرادی ماهر و موادی ارگانیک می باشد.
قالیشویی مهرشهر کرج با سرویس های ممتاز و مجهز آماده سرویس دهی به ساکنین محترم منطقه مهرشهر و حومه می باشد برای درخواست سرویس کافیست به شعبه ما در مهرشهر یا شماره های ارتباطی ما تماس حاصل نمایید.
  
تماس با ما
۰۲۶۳۴۲۱۵۹۹۰
سفارش آنلاین
با 20 خط ویژه و فوری به سراسر کرج
ویژگی های قالیشویی مهرشهر :

از ویژگی های شرکت قالیشویی مهرشهر ، شست و شوی فرش های شما به صورت فوری می باشد که شرکت نیرو های انسانی خود را کاهش داده است و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی مدرن روز دنیا توانسته است عملیات شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.

علاوه بر شست و شوی فرش های شما توسط قالیشویی در مهرشهر ، عملیات خشک کردن نیز به عهده شرکت بوده است که خشک کردن فرش های ماشینی و دستباف شما به وسیله ماشینی بوده و زمان آن به حداقل رسیده است.

در صورتی که میخواهید قالیشویی در مهرشهر را پیدا کنید ، کافی است با ما تماس گرفته و یا سفارش خود را برای قالیشویی در سایت این مجموعه ثبت نمایید تا پشتیبانی سایت با شما برای هماهنگی های بعدی تماس بگیرد.
قالیشویی در مهر شهر با هدف سرعت و کیفیت کار خود را آغاز کرده است و توانسته است چندین سال با نیرو های مجربی که در اختیار دارد پاسخگوی تمامی نیاز هموطنان مهرشهری باشد.

توجه داشته باشید که شرکت دارای یک مرحله کنترل کیفیت نیز می باشد و بعد از اینکه قالیشویی در مهر شهر فرش های شما را شست و شو داد وارد مرحله کنترل کیفیت خواهد شد.

و بعد از اینکه در کنترل کیفیت فرش تایید شد ، درون کاور قرار داده شده و برای مشتری ارسال میشود ، پروسه قالیشویی در مهرشهر بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت می باشد و فرش های شما خیلی سریع تحویل داده خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.